Ko smo se poslovili od leta 2021, je čas, da začnemo razmišljati o novoletnih resolucijah. Katero zavezo boste sprejeli v letu 2022? Dobro je začeti pri svoji koži in trendih, ki bodo po napovedih prevladali v letu 2022. Medtem ko sta zdrava prehrana in manj pitja alkohola (zlasti po božičnem praznovanju) očitni izbiri, naj vam povem, da je treba posebej skrbeti za kožo, največji organ telesa. Če se ozremo v leto 2022, se zdi, da se obeta še veliko bolj veselih lepotnih trendov. Od odtenkov, ki jih bo treba imeti naslednje leto, do vrnitve velikih in drznih parfumov, vzpona umetnosti nohtov in “popandemičnih” striženj las.
Pripravite se lahko na to, da bo na trgu še več visokotehnoloških lepotnih orodij. V letu 2022 se bodo kozmetične blagovne znamke še naprej prilagajale novi tehnologiji, ki bo prinesla revolucijo v vseh pogledih, od osebne nege kože do izbire odtenkov in nakupovanja. Zaradi pandemije bodo izdelki, ki jih poganja umetna inteligenca, obogatena resničnost in virtualna doživetja, postali nova norma ter spremenili način nakupovanja in doživljanja lepote.Podaljševanje las s clip on podaljški je še vedno in.
- Prevladovala bo vijolična barva.
Če obstaja barva, ki bo zaznamovala leto 2022, je to nedvomno vijolična. Ta barva spodbuja občutek miru, upanja in izražanja domišljije. Za nekatere se je vijolična norost že začela, saj se je po podatkih prodaja vijoličnih rdečil povečala glede na preteklo leto.
- Vrnitev dišav.
Leto 2020 je za mnoge od nas pomenilo parfumski premor, ko smo se spopadali z novim domačim življenjem, nato pa smo leta 2021 vsi našli uteho in poznanost v svojih zaupanja vrednih dišavah. Leto 2022 bo pomenilo vrnitev večjih in drznejših dišav z notami glamurja 20. let in intenzivne dekadence.
- Vzpon lepotnih nalepk.
Že smo bili priča vzponu nalepk za obraz in lepljivih ličil (črtalo za oči), vendar bo leto 2022 prineslo povsem novo raven trenda lepljivih ličil. V modi bodo lepljivi zobni diamanti, kristalna ličila in pedikure s kristali. Trend lepljenja je deloma nadaljevanje vrnitve v 90. leta, saj zapolnjuje vrzel med ličenjem in bižuterijo.
- “Lepotni prigrizki“.
Ta pandemija je spodbudila nastanek koncepta “lepotnih prigrizkov” – mikro lepotnih trenutkov, vključenih v vsakdanje življenje, da bi prekinili delo doma ali ustvarili dostopne trenutke užitka. Od hitrega pršenja osvežilne meglice za obraz do razkošne masaže rok, ki prepreči pretirano izsušenost, se bodo lepotni prigrizki v prihodnjem letu še bolj uveljavili.
- Nega kože še naprej prevzema oblast.
Skrb za kožo je še vedno v ospredju globalnega širjenja kozmetike, zato lahko v letu 2022 pričakujemo veliko inovacij v tem sektorju. Mnogi med nami se vse bolj osredotočajo na izboljšanje zdravja svoje kože z izdelki in ne na zmanjševanje staranja, kot so gube (zlasti ker bolje razumemo, kaj lahko dosežemo z nego kože v primerjavi s strokovnimi popravki). Pri tem je ključnega pomena umirjanje povečane občutljivosti, ki jo povzročajo dejavniki, kot so nošenje mask, pretirana uporaba agresivne nege kože, stres zaradi pandemije in izpostavljenost onesnaženju.
- Prepletanje lepote, zdravja in ustne nege
Wellness je v našem svetu sredi pandemije še vedno največje razkošje. Sklop dobrega počutja in lepote se ne upočasnjuje. Od beljakovinskih praškov in adaptogenskih žvečilk do eksplozije pripomočkov za “spolni wellness” in nege s CBD. Netradicionalni lepotni izdelki se na policah trgovin in na spletu z veseljem postavljajo ob bok naši negi kože in ličilom.
Pri združevanju zobozdravstvene nege z lepoto je tudi porast “denfluencerjev” (zobozdravstvenih vplivnežev) na družbenih omrežjih povečal zanimanje za ustno nego in blagovne znamke v tem svetu. Medtem ko domača imena, kot sta Colgate in Aquafresh, še vedno povezujemo z zobno pasto in ustno vodo, so se nišne trajnostne blagovne znamke, razširile na področje kozmetike. Okusi balzama za ustnice se ujemajo z okusom zobne paste in ustne vode, zato je ta eleganten komplet primeren celo za darilo za ustno nego.
- Nepričakovane rastlinske sestavine
Leta 2022 bo veliko več nege kože na osnovi retinola in več nepričakovanih odkritij o rastlinskih izvlečkih, ki imajo koristne lastnosti, kot je na primer rdeča čebula. Poleg tega se bo izjemno povečala ozaveščenost o gibanju za trajnostno embalažo in lepoto. Pustimo se presenetiti ?
- Fermentirane sestavine in veganska kozmetika.
Še naprej se bodo lepotni trendi nagibali k živalim prijaznejšim izdelkom in bolj trajnostni embalaži. Zdi se, da se trg odmika od mask iz folij zaradi njihove enkratne uporabe in se bolj usmerja k maskam, ki jih je mogoče oprati. Prav tako pa številne blagovne znamke ponujajo formule, ki so bolj prijazne do občutljive kože in imajo nežnejšo formulo brez dišav. Priljubljeni postajajo izdelki s fermentiranimi sestavinami, ki so znani tudi po svojih lastnostih proti staranju, kot sta fermentirani čaj in kombucha.
- Večnamenski izdelki.
Velik trend bo tudi poenostavljanje rutinskih postopkov. Ne gre se za to, da bi opustili večstopenjske rutine, vendar se bodo pojavili izdelki za večkratno uporabo v kozmetične namene in bodo s svojo vsestranskostjo pritegnili pozornost ljudi. Vsi izdelki, ki razvajajo kožo in hkrati prihranijo čas pri umivalniku, se zdijo, da bodo postali novi ljubljenci.
- Odporni izdelki na “masko Covid-19“.
Ker maska Covid-19 verjetno ne bo kmalu izginila, vse več ljudi išče načine, kako doma ohraniti kožo v dobrem stanju po celodnevnem nošenju maske. Tako se bo na trgu pojavilo tudi več izdelkov za nego kože pod masko. Prevladovala bodo tudi dolgotrajna ličila, ki se lahko uporabljajo med nošenjem maske, kot so izdelki za ustnice, odporni na prenašanje, in podlaga za obraz, ki ne pušča sledi.
- Minimalistična kozmetika.
Pričakuje se porast minimalistične kozmetike s formulami, ki ne vsebujejo več kot 10 sestavin za ljudi z občutljivo kožo. Občutljiva koža je vse pogostejši problem, ki je zagotovo povezana z našim stresnim načinom življenja in onesnaženostjo mest.
- Visokotehnološka lepota
V zadnjem desetletju se povpraševanje po domačih in visokotehnoloških lepotnih pripomočkih, kot so maske LED za ves obraz in ultrazvočni čistilci obraza, vztrajno povečuje. Covid je zagotovo pospešil ta trend, saj so inovacije na področju domače lepotne tehnologije zdaj iskane po vsem svetu.
V nadaljevanju predstavljam lepotne trende iz modnih brvi, ki bodo zagotovo zaznamovali leto 2022. Zdi se, da bo to leto v znamenju lepotnega trenda “več je več”.
- Luminiscenčni sijaj
Čeprav je navada, da se poudarja samo nekatere točke obraza, se bo v letu 2022 uveljavil trend poudarjanja celega obraza. Ta bleščeči trend se bo vključil tudi v vse lepotne rutine – v olja in kreme za telo ter senčila za oči in celo v podlago za obraz.
- Breskovo senčilo za oči
Minilo je že nekaj časa, odkar je bila barva breskve v ličilih, vendar se letos napoveduje njena vrnitev. Barva breskve je videti igriva kot črtalo za oči ali senčilo, vendar je še vedno dovolj umirjena za vsakodnevno uporabo. Barva je tudi odmik od nekaterih bolj živahnih rožnatih barv, ki smo jih videli v zadnjem času.
- Usta z dragulji
Ko bo življenje postajalo vse bolj normalno, bomo v nekem trenutku letos morda celo lahko sneli maske. Posledično bodo ustnice spet postale zvezda ličenja. Ko se bo to uresničilo, bodo v ospredju ustnice z dragulji – pomislite na kamenčke in kovinske šminke. Na vseh srečanjih, ki zahtevajo malo blišča, izberite ustnice z bleščicami.
- Rdeča šminka
Če bo šminka spet postala del naše rutine ličenja, bo največji letošnji trend tudi klasika. Rdeča šminka bo večja kot kdaj koli prej. Pomislite na stari hollywoodski glamur in pariško navdihnjene poteze. Ko letos izbirate rdečo šminko, izberite žametno ali vlažilno, ki se zlahka razmaže.